BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 3, 2010

HOBInya makan


3 october 2010 .
  
today i got invitation of  wedding feast at Sungai buLoh and my neighbour's open house .


at open house : i ate mee soup kelantan + choc cake + some pudding . wahh . so nyummy maa ~ >,<
erk i'm full . 

at wedding feast : as usual they serve nasi minyak + some lauk like ayam sambal, dalca, . . .
and i ate again . hehe . .

petang tu Qila razeeb (bFF KUIS) datang rumah aku dgn bF die . 
my mom masak la bihun soup .. nasib baek dtg bgtaw kalu tak melopong la korang aku hidang teh hijau ajew :) hehe

so aku pun ape lagy makan r jugak bihun sup tu. (after dorang balik la ) hehe. banyak gak aku makan . erk ~ . nyum.nyum so delicious  ^_^

2hours later , my tummy got peckish again lo .
huhu :(
aku da makan secukupnya kowt menampung untuk malam ni . so . .
bajet tak yah makan lagy tapi  still lapar lagy ni . cepat lak tu lapar
saje taw nak buadd aku gemokkx
huhu .

5 comments:

farah said...

elee . cakap je la ko mmg suke makan dol .!

iQaberry said...

haha >,<
weyh kau automatically jadi 4lower aku kew?
tak paham r
hehe

farah said...

ko memang tak faham aje memanjang .
hahaha

nur hidayah said...

iqaberry mmg mkn byk lorhhh...
hahhaha
=p

pelangi said...

hahahhaha , yeayyy ade nameee aku . bf kau . mat kday sudahhhh . GILA