BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 17, 2010

driving around

ooo balik kampung ooo balik kampung >,<
wheey hari ni balik kampung lo setelah lame tidak pulang ke desa jumpe anggut .
kg d Langat je . so aku bodek abah mahu bawa kete .
hehe alhamdulillah sampai kg =) abah pun tak byk komen aku drive .
kalu tak tu . soh tukar gear la mcm3 . erkk . actually aku malas nk tukar gear tu abh tegur . haha : )

balik ampang pun aku drive : )
drive.drive.drive . . mak soh singgah kedai gunting rambut japp .
sampai je kedai tu . aku pelahankan kete tgok kedai tu bukak ke tak .
dengan khusyunye aku tgok kedai tu dan aku pun terlanggar bunga tepi jalan .
kreeekk . ! pung pang.pung pang abah bising haha .
hehe tak sengaje lo . tak perasan.

lalala . . teruskan perjalanan ..
broomm ..
jalan jem r pulak kat trafik light dpn SMK Jalil. slow.slow bawa kete .
alamak ! bukit ! aduss ..
aku lemah betull la part bukit ni .
jem pulak tu .
buatnye aku tersekat tengah bukit . mati aku .
takut terundur ke belakang haha
berdebar kut jantung aku lalu tang bukit tu.
dupdab.dupdab.dupdab
tangan da sejuk ni.
dalam haty aku . aku acek bebel je.
" ya ALLAH tolong la bagi aku lepas naek bukit tu. tolong la !
bla.bla.."
slow.slow je kete gerak .
makin hampir dgn bukit ni. aduss . runsing aku.

gerak.gerak.gerak. cepat la kete depan drive tu !
zroom.. yeay alhamdulillah nasib baek lepas bukit tu
haha
lega ~
wheyy ^_^

1 comment:

Anyss Anne said...

lepas bukit tu je...dah lepas smk jalil je, my house..dr tepi tu bule npk dah..umah kaler oren d sebelah kanan anda..:)
nnti kalau jem lagi,sila2kan la mengusha..haha