BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan 2011


Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak ^_^
semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari tahun lepas 
semoga aku rajin-rajin terokai pahala di bulan mulia ni 
(no malas.malas please..)  
semoga Allah memberkati ibadah kite 
dan ramadhan kali ini juga 
aku berpuasa tanpa mak abah untuk 20 hari +- 
hua.hua !
:(
ramadhan diperantauan (HEHE)

huhu susah la nak bangun sahur camni 
harapkan sahabat prihatin yang sudi mengejutku dari tidur 
hahaha ! (mengada) ~


mak salu berpesan : ala tak pe laa .. kawan-kawan iqa yang lain kan ade ..
buka puasa sama-sama . mereka pun sama gak tak dapat puasa dengan family .
ade yang tinggal jauh lagi . 
bersabarlah wahai anakku (ceh~ ni aku tambah) HAHA
- Bangun sahur . sahur tu sunat . even minum air kosong sekali pun .


last, Selamat Berpuasa >,<




1 comment:

madiha said...

ak suke art yg ko tmbh ayat sendiri tuu.hahaha