BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 29, 2011

salam Aidilfitri

lamanya aku tidak 'mengemas kini' diari patofisiologi aku ni . choi ~
MALAS ok . lagipun sibuk kononnya
baru habis practical . wheyy . syiokk seyh ^_^

- skip -

wahh esok da raya weyh 30 Ogos 2011. 
sekejap rasanya bumi berputar mengelilingi Sang Matahari (hehe betul ke fakta aku)
oleh itu, ramai lah rakyat jelata berpusu-pusu membeli belah 
specially d Jalan TAR (termasuklah aku)
GILA g sana . semua ada . serious rambang mata . harga pun boleh KAWTIM lagi 

jom usha ape yang berlaku sepanjang shopping
 bersama Intan Shaidah. hehe
motif : entah la . nak tgok berapa ramai bacteria kat tiang tu kot >,<
zzoomee Jalan TAR ~ 
pusing-pusing cari jalan . erk . kenapa mcm aku jarang lalu sini je . macam lain je tempat ni weyh .
sesat doeyhh . huu nak call mak aku r tanye jalan
(bebel aku kat intan) .
hehe
aik Jalan Tun Tan Cheng Lock . serious sesat weyh
tadi nampak mcm central market, CM . tp tak kan CM kot
(al maklum laa aku tak pernah jejak CM kot) haha . malu ~

sesat . sesat . sesat ! huhu ! mak nak balik ! :(
haha tak de la macam tu sekali . 
cool je kat tengah kota : )


setelah menemui jalan penyelesaian jumpa jugak bazar masjid india = D
mak cakap-cakap bazar tu sebelah sane . itu .ini .itu.ini .. STOP .
here we come bazar .

...................................................................................
penat gak melayan kerenah si intan ni .
manusia lain-lain . citarasa lain-lain jugak lol .
hehe . ok .
intan je banyak shopping . aku si pemerhati . si pengkritik .
ha ni intan cari baju kurung yang matching warna dengan pakwe kesayangan
aku? beli tshirt elmo . my name is elmo hehe

ha tu je la gambar di hari kejadian . hehe malas la nak upload .
kena cepat mahu kemas rumah esok raya ^_^ 


tshirt elmo tu la >,<
semalam pun pergi jalan Tar jugak dengan mak .
layan mak shopping pulak .

dikesempatan ini saya iQaberry mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri
maaf zahir batin ye kawan-kawan . maaf le andai gurauan ku terkasar lebih >> 
ampun yeah ~
SaLam RaYa mERdeka. wheyy .. ( bunyi mercun pop.pop.pop.boom !)



No comments: