BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Thursday, September 29, 2011

Biru siTua . Biru-tua

? ! ? !
HELLO ! HEY ! HAI ! ^_^

hurmm (>,<)
..... 
hari ini aku ada temu duga separa perubatan di Putrajaya
oleh itu, resume sijil bagai telah di kemaskini kan seawal 2 minggu sebelum interview .
HAHA . bapak cepat! (abahku yg excited) ~ 
untunglah ada abah prihatin . abah yang sibuk buat tu buat ni . aku ikut saja hehe . thanks abah!
resume ok . sijil ok ..
slack .! spoil !!
stokin aku !
warna biru tua .. HAHA : )
mula-mula tu mak daa hulurkan stokin kelabu 
(consider ok lagi r kot daripada biru tu ! erk sebab cari stokin coklat tak jumpe HEHE!)
pastu da kelam kabut abah nak cepat takut jamm! aku pun terlupa mane entah aku campak stokin kelabu tu hehe . :(
mak bagi la stokin biru si tua tu ..
berat hatiku ingin mengambilnya, da tak jumpa stokin ..
aku pakai je r dengan hati yang redha ..
cari kasut dark purple aku tak jumpe pulak . aiyoo ..
lagi sekali keadaan memaksa diriku pakai kasut pink polka dot 
pehh ! mcm alien da aku rase! segan! 
kasut pink, stokin biru si tua ~ spoil! spoil! 
(actually tak la pelik sangat kann.kann) hehe~

hati kering pergi interview dengan selamber serta tawakal kepada Allah ^_^
chills : )

p/s : wish all the best .



2 comments:

Think.to.Stay.or.Play said...

lorh,x match kott.ak prefer ko x pki jea, tp xpe, bnde dah lepas kn? XD

iQaberry said...

haha .
aku ingat pun tak nak pakai jugak ..
taapi cam tak best pulak hehe
so aku pakai je la .
buat muka teball . tebal :D