BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Friday, January 21, 2011

last episode case study - presentation

erk .. hari yang tidak dapat dilupakan !
huhu .
tgh aku sebok.sebokkan diri pasal presentation .
tiba-tiba terdengar 1 suara memanggil diri ku
'shafiqah'! 'shafiqah'! oleh en.arif
aduh ! en. arif suruh aku jadi moderator for group A nak present mula.mula ni .
alamak cmne ni , aku tak reti format die .
 1st time jadi moderator
erk ... hentam je la. rilekxx sudah haha
seperti dirancangkan, aku memulakan bicara perkenalkan presenter group 1 dan study case mereka.
lalalala.plus.plus.plus ...zzzz.. 
selesai sudah presentation mereka .
yg slack nyew.
huh . aku as a moderator tak menjalankan tugas dgn baik. haha !
aku tak bagi hint kat presenter masa perbentangan hampir habis masa yg ditetapkan .
keadaan berterabur la. aku tak mengawal keadaan . malah aku 'meneraburkan' lagi keadaan 
hehe
pastu en.arif pulak yg komen diriku .
dan tentang 'moderator' .
huh! berdebuk.debuk aku kena .
pastu aku boleh terlupa pulak nama lecturer sorang ni .
erkk! 
serious tiba.tiba je boleh terlupa woo ..
sorry puan ! saya tak sengaja .
brain saya mcm tak dapat stimulation time tu 
huhu
huh ! its ok .. im being optimistic >,<
belajar dari kesilapan . lagipun im 1st time as a moderator . not my fault too rite (haha saje nak sedapkan hati) hehe

oh yeay! ^_^
my group's turn to present .
erk . excited . cuak pun ade . 
alhamdulillah everything going well =)
hasil kerja kami yg last minit ni pun tidak la begitu teruk .
haha 
tapi aku berazam nak hapuskan 'habit last minit' ni 
hehe 
good luck for me >,<

im home now, ampang 
wheeyy

No comments: