BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Friday, October 21, 2011

shout out !

sumpah BEST gile !!
serious tak tipu !
1st time aku tgok wayang kat times square 10th floor .
(HEHE) malunya baru 1st time ~
so aku sangat TERUJA
cinema dia BESAR ! besar sangat !
 screen pun besar weyh ! jelas dan nyata .
sound dia pun GEMPAK seyh !
tu yang buat aku berasa girang . suka . bersemangat ^_^
tengok wayang dengan mahirah >,<
dan bersama kakaknya 

p/s : perkara yang lawak pada hari itu ,
kononnya nak snap . snap photo laa .. bila makanan da sampai .
apabila makanan sampai je, 
terus pelahap makan sebab sangadd lapat woo!
HAHAHA! : D
da keluar dari restoran baru tersedar , tadi makan tak amik gambar .
hehe .


every moment is memories

4 comments:

kajaharuna said...

best ke??
best ke??
ok nk pg jugak :)

Amie Amisya said...

iqa, aku pun pergi tgk real steel kat tgkt 10 tu, dan itulah kali pertama aku tgk kat hall tu. tp aku pergi tgk tu awal dari kau. hihihi..

SuhaniSuhaimi said...

oi.xajak ak!

SuhaniSuhaimi said...

oi.xajak ak kn!