BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Friday, March 4, 2011

short sem bermula . semester 3.5

tanggal 28 Februari 2011
 bermula al-kisah si gadis berry ini dengan kehidupan kolej dia pergi ke kelas
(lama dah ni tak pergi kelas)
miss you . hehe
tips elak mengantuk dalam kelas .
exercise tangan . menulis.nulis . info yg menarik dari lecturer .
 dan apa yang aku tidak selami lagi
^_^
semester 3.5 aku belajar subjek sem 4 .
objektif : mempercepatkan pembelajaran diploma aku  = ) so assume i'm in end of the second year . 
(senior year)
wow !
wheyy ~ OBSETRIC . study about woman . pregnancy . baby .
sambil melencong melukis.lukis .
ops ! actually bukan aku lukis girl.girl tu . 
QiQin yg lukis .BEST FRIENDS FOREVER truthly from the miocardium
hehe
hehe . tetapi kadang-kadang iman lentur jua
mengantuk dalam kelas .
cannot pay attention . !
sorry !

insyaALLAH . balik hostel saya akan study balik ^_^
hehe .
c'mon go berry go !
>,<

No comments: