BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Sunday, March 6, 2011

sang kasut yang rakuss

wheey dapat kasut baru ! ^_^
kasut kali ke-8 kot sepanjang 2 tahun .
haha 
gila berduri kaki ku mencarik.carik kasut . kasut lamaku hingga hancur .
>,<
baik yang murah ------ mahal 
semua same je . rosak jugaa 
hehe

semoga kamu menjadi kasut saya yang terakhir sepanjang diploma ni ye : )
hehe
................................................................................................................................................

cerita lain pula,
tadi pergi kenduri di kampung,
aku ternampak seorang pakcik ni .
huh !
entah kenapa aku rase kesian tgok pakcik ni .
kesian weyh . tersentuh jiwa ku .
fizikal pakcik ni sempurna
tetapi
aku tidak boleh la tgok orang yg bertubuh besar keseorangan
hahaha
pe la ! tu pun nak kesiann .
hehe
tapi serious aku kesian tgok pakcik tu . 
huhu ..

No comments: