BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, August 15, 2012

Mr. Berry is a key

Mr. berry is a key ~ Mr. berry is a key (singing)

kenapa . kenapa . kenapa boleh jadi begitu . begitu ?
kerana pada suatu ketika dulu, aku telah kehilangan si kunci bilik ku
dan aku sangat tertekan !

berkat doa dan usaha alhamdulillah jumpa juaa -_-
aku sangat gembira !
hatiku kian tenang kembali .
hahahKXx ^_^

sebagai langkah keselamatan dan masa hadapan
aku satukan si kunci dengan Mr. berry
rasional ?
jika kunci sahaja, tak menarik, kecil, sukar dikenal pasti .
so kunci + Mr. berry = memudahkan aku mengesan si kunci 
dan . dan aku akan menjaga kunci ku sebaik . baiknya = ) 
p/s : moral of the story, 
1. jangan nak maen campak sesuka hati je kunci 
2. disiplinkan diri letak kunci ditempat asalnya

No comments: