BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i'm declared you'll be my 2nd mr.berry eVer !

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 3, 2011

hari yang tidak berapa mahu indah

hari ni ade date dengan si jogging bersama dengan member . haha (ayat belit-belit)
bangun pagi : aduh ! mengantuknya la hai ~ malasnya nak jog.jog . kuatkan semangat kau iqa oi !
kate nak kurus . erk tak boleh jadi ni ! malam tadi da laa aku melantak banyak . banyak  . .
bile lagi kau nak membakar lemak.lemakmu itu . 
ok =) diriku sayang . mari kite berjogging . tak lama kejap saja ~
semangat da ni . hati membara-membara keriangan .
mata pun memberi sokongon dengan segar walaupun agak sepet ..
HEHE
aku pakai saje kasut sukan . hujan turun rintik-rintik tapi hujan macam kesian kat aku yg bersemangat nak berjogging ni so tak jadi nak turun (renyai-renyai. gerimis. what so ever la)
huh ! aku jerit dari rumahku memanggil member jogging aku (rumah dia depan rumah aku punya sebelah saja) 
weyh babe! HUJAN ni . how ? nak teruskan ke misi kite?
hurm .. mcm tak lebat je. jom je laa .
ok . moving on~ ^_^


kami bukan jogging d taman pun . jauh !
jog ---> jalan raya kat atas area rumah kami .(HAHA) (atas mana entah) ~
ala susah nak terangkan . tapi yang penting dekat dengan area rumah . selamat . kurang kenderaan nak lalu lalang kat situ .
persekitaran yang nyaman berbukit-bukau . haha 


mula.mula nak panaskan badan . amek mood jogging . hirup udara segar . kasi paru-paru rasa oksigen kat situ dulu sikit . jalan.jalan.jalan . pusing 1 round sambil borak-borak . 
ye la berhari-hari sudah tidak ketemu deyh . hahahkxx
da habis 1 round ~ kami pun berlari-lari anak (jogging) kan tujuan utama nak berjogging . hehe
nak masuk round ke - 2 . hujan mulai turun berderai makin . makin lama semakin lebat !
alorhh ~ alamak hujan ! jom r balikk .. nanti.nanti la kite jogging . huhu ok =)
balik dengan harapan yang BERKECAI lunak berduri ! : (


sampai je rumah .. mak suruh bakar 4 keping rooti boom !
hehe . 
1 untuk emak . 1 untuk aku . 1 untuk amir, sepupuku .. lagi 1.. siapa nak makan la >,<
lepas melantak . lantak  .. aku buat keje aku sikit .
tibe-tibe ...
aku rasa mengantuk yang amat ! pehh ~ pedih mata . kena tidur !
aku bedal tidur 3jam + - HAHA .. ops ! hehe
lepas tidur aku buat ape ae ? entah la ..
nak dipendekkan cerita .. hari ni agak membosankan !
sebab : jurang antara aku dan laptop sangat jauh ! jauh sangat .. sampai aku tidak berpeluang untuk mendekati dia lebih lama kerana sepupuku,amir telah menaklukinya . hahaha  
pelbagai cara aku ingin hiburkan diriku ini ---> pegang handphone, layan mp3, menonton televisyen and so.so.so on ..
AH ! semua tiada gunanya bagai air dicurahkan ke daun keladi 
hahaha . (masuk ke peribahasa tu. aku hentam je) hehe
its ok . aku ni sepupu yang baik hati . tak amik hati pun . haha
sesekali ingin jua ku nikmati kebosanan kehidupan ini . 
akhirnya, pukul 5pm +- . 
aku dapat balik laptop aku . yes !
aku merindui mu wahai laptop = )
dan terus menekan.nekan di site ini . melalut.lalut >,<


just ignore my shawl .

No comments: